22/6/09

Rokia Traore



Μιά φωνή συναντάει τον κόσμο της φύσης.

5 σχόλια:

  1. φανταστικο βιντεο κλιπ και ομορφο τραγουδι οταν διαβαζω αρθρα σαν κι αυτο σε σκεφτομαι http://judson.blogs.nytimes.com/2009/08/18/the-long-and-short-of-it/?emc=eta1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή μου μαρία λεμονάτη!,
    Σ'ευχαριστώ πολύ που έχεις ακόμα ενδιαφέρον να δεις αν γράφω τίποτα και μου στέλνεις και αφιερωμένο υλικό! Θα πάω με χαρά να το εξερευνήσω και θα επανέλθω εδώ. Πολύ μου άρεσε και μένα αυτό το βιντεάκι και φυσικά το τραγούδι με αυτή την καταπληκτική φωνή. Να'σαι καλά, τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @maria_λεμονάτη.
    Σου αρέσει το New York Times; Μου έχεις ξαναστείλει άρθρο από 'κει και θα υιοθετήσω και 'γω μου φαίνεται αυτή την εφημερίδα. Σ'ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες, το συγκεκριμμένο άρθρο μου έδωσε διάφορες ιδέες...Να μου στέλνεις τις ανακαλύψεις σου! Καλή Κυριακή να'χεις.. παρόλη την καινούργια καταστροφή που έχουμε στην Αττική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ χαμογελάς… να ανησυχήσω;
    Δεν είναι τέλειο το τραγούδι και μερικές από τις λήψεις;
    Καλό βράδυ να'χεις, :))!

    ΑπάντησηΔιαγραφή